ICC:n markkinointisäännöt – mitä muuttuu ja miksi?

Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika 05/04/2019 09:00 - 11:30

Tapahtumapaikka
Oodi Helsingin keskustakirjasto

Kategoriat


Maailmanlaajuinen markkinoinnin ohjeisto on päivitetty vastaamaan digitalisaation mukanaan tuomia haasteita. Vastaisuudessa markkinoinnista ovat ohjeiston mukaan vastuussa myös esimerkiksi algoritmien suunnittelijat ja mediatoimistot. Säännöissä tekoäly mainitaan samassa yhteydessä.

Keskuskauppakamari ja Kansainvälisen kauppakamarin Suomen osasto ICC ry järjestävät 5.4.2019 tilaisuuden, jossa esitellään uudistuneet suomenkieliset ICC:n markkinointisäännöt. Tilaisuus on maksuton, lämpimästi tervetuloa!

Paikka: Oodi Helsingin keskustakirjasto, Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki

OHJELMA:

9.00 Kahvitarjoilu

9.30 ICC:n sääntöjen tausta ja tarkoitus
Timo Vuori
, maajohtaja, Kansainvälinen kauppakamari

9.45 Merkittävimmät muutokset, miten sääntöjä käytetään ja kuka soveltaa
Paula Paloranta
, pääsihteeri (markkinointioikeudelliset asiat), Keskuskauppakamari

10.15 Merisää markkinoinnin ristiaallokossa
– katsaus modernin markkinoinnin voimakenttiin ja ilmiöihin

Jari Perko, toimitusjohtaja, Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ry

10.40 Miksi ICC:n markkinointisäännöillä on paikkansa nykypäivän markkinointiympäristössä
Katri Väänänen
, kuluttaja-asiamies, Kilpailu- ja kuluttajavirasto

11.00 Omatoimista tutustumista Oodiin

Tiedustelut: Keskuskauppakamari, markkinointipäällikkö kirsi.loikas@chamber.fi

ILMOITTAUTUMINEN TÄSTÄ