Ratkaisumyyntiin siirtymisen vaikeus

Ratkaisumyyntiin siirtymisen vaikeus - ja kuinka se tehdään haasteista huolimatta

Yritykset ovat alkaneet tunnistaa tarpeen siirtyä tuotteiden tyrkyttämisestä ratkaisujen myyntiin asiakkailleen. Hyvin suunniteltu on ainakin puoliksi tekemättä tässäkin asiassa. Muutoksen aloitus on vielä kohtuullisen yksinkertaista. Kun yhtälöön lisätään vapaasti tässä universumissa vaeltavat, omia ajatuksiaan esittävät ihmiset, alkaa usein vaikeuksia ilmaantua. Muutos ratkaisukeskeisyyteen lähtee sinusta!
Koko organisaation ratkaisumyyntikulttuurilla voidaan:
● Palvella olemassa olevia asiakkaita loistavasti ja saada heidät suosittelemaan meitä muille.
● Saada uusia asiakkaita ja kohdistaa myyntiponnistukset tehokkaasti.
● Rakentaa aidosti asiakaslähtöinen organisaatio, jonka tulokset parantuvat merkittävästi myös tutkimusten mukaan.
● Uusiutua jatkuvasti asiakkaan tarpeet lähtökohtana.
● Vapauttaa ihmiset turhista rutiineista auttamaan asiakasta.

Ohjelma:
klo 8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvia tarjolla
klo 9.00 Jos yritys ei markkinoi, se marginalisoituu - markkinointiajattelu ratkaisu-myynnin pohjana
klo 10.30 Miten saadaan ihmiset kokemaan omistajuutta - asiakas on kaikkien asia
klo 11.30 - 12.30 Lounastauko
klo 12.30 Tarpeiden tunnistaminen. Millaista ratkaisukulttuuria meillä tarvitaan?
klo 13.30 Ratkaisumyynnin stepit ja helpot onnistumiset - mistä käytännöistä kannattaa aloittaa?
klo 15.00 Esimies esimerkkinä ja ratkaisumyyntikulttuurin rakentajana
klo 15:30 Lopputarina ja päivän yhteenveto

Osallistumismaksu: jäsenetuhinta 350 €/hlö, hinta 450 €/hlö.
(Hintoihin lisätään alv 24 %, osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen)
 
ILMOITTAUTUMINEN viimeistään ke 15.4.2020.


x {{ error }}

Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia:

{{ survey.settings.thankYouMessage }} Kiitos, lomake on otettu onnistuneesti vastaan!